Ремонт двигунів та агрегатів
Пропонуємо повний спектр послуг з ремонтів двигунів та агрегатів, включаючи діагностику, ендоскопію, заміну ГРМ, прокладок, сальників та ущільнень, капітальний ремонт будь-якої складності та багато іншого. Довірте свій автомобіль нашим кваліфікованим фахівцям з великим досвідом роботи, що дозволить у мінімально короткі терміни провести ремонт вузлів та гарантувати їх подальшу безперебійну роботу.
ЩО МОЖЕ ПРИВІСТИ ДО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ДВС
  • недотримання регламенту заміни моторного мастила та рідин;
  • використання мастила, що не відповідає рекомендації заводу-виробника;
  • використання неякісного палива, що спричинило детонацію;
  • часта робота двигуна з низьким рівнем мастила;
  • перегрів силового агрегату;
  • постійна експлуатація у автомобіля у важких умовах та агресивна манера їзди;
  • природний знос при великому (200 тисяч і більше) пробігу;
  • несвоєчасна заміна приводу ГРМ.

ПЕРЕДУМОВИ ДО РЕМОНТУ ДВИГУНА
  • з вихлопної труби йде дим білого чи сизого кольору;
  • мотор сильно вібрує, троїть або чути сторонні шуми під час його роботи;
  • спостерігається сильний «масложор»;
  • витрата палива значно збільшилася;
  • протікання рідин через прокладки та сальники
Ендоскопія виявляє наявні проблеми, такі як задири, тріщини, деформації, протікання, нагар та інші, дозволяє оцінити стан циліндрів та поршнів, наявність хонінгувальної сітки, працездатність каталізатора, EGR, вентиляції картера .
Стан циліндра може вказувати на правдивість показання пробігу на одометрі. Чисті сухі головки поршнів без нагару та залишків незгорілого палива та масляного нальоту говорять про нормальну роботу двигуна.
При огляді клапанів оцінюється їх цілісність, стан та геометрія сідел клапанів, герметичність сальників клапанів.
На двигунах з безпосереднім уприскуванням ендоскопія дозволяє оцінити стан паливних форсунок. Покриття сопел форсунок нагаром або нальотом негативно впливає на розпил палива, його згоряння та витрату.